thankyou.

Tuesday, March 22, 2011

这一年以来, 有着欢笑, 也有泪水.
这或许是我们都彼此都应该经历的.
庆幸的是, 我们都能手牵着手走到这里.
庆幸的是, 我们都学会把每段争吵当作种了解.
从中学习.
或许我们彼此都曾糊涂过, 但这却让我们更明白彼此想要的是什么.
你虽然脾气并不好,
埋怨着埋怨着, 我也学会习惯和体谅,
脸臭着臭着, 你也学会为我着想了很多,
你的改变你不必说, 我看在眼里, 感觉在心里 :)
我不需要荣华富贵, 只要有你在身边什么都好.
你常常要我读好书, 你对我说过,
我可以忽略你, 但你就是要我读好书.
你会为我想, 我也要你明白, 我不会忽略怎么写.
或许我们过得并不富有, 但我们却懂得知足.
有些人感情久了, 慢慢忽略了, 慢慢敷衍了,
庆幸这一年以来, 有你在身边的日子都是开心的.
就算我遇到压力和困难, 你的微笑就好像解药.
我们谈的, 是份成熟恋爱.
我,是幸福的.

我想,这就是爱情 :)

Google translate if don't understand :P
Sorry for the lovey dovey! Opps*

Results will be out tmrw!
Yeaa, TOMORROW! fml.
Don't think I gonna done well in this exam, just anyhow study then anyhow sit for exam.
So I'm not going to wake up early to check my results on mysas.
Baby gonna do that for me :)
But I'm worried, hope my results don't disappoint him ><
I think I shall just sutdy harder next sem, promise :x









There's no need to complain if anyone you know or don't imitates what you do.
Cos at least you've something in you that they really want to have in themself :)

No comments:

Post a Comment