thankyou.

Sunday, April 24, 2011

Lost..

I say I'm strong and that I never cry,
but on the inside, if you listen  closely,
you can heart my heart weep softly as it breaks away, piece by piece.

维系感情是用你的优点来填补另一个人的缺点.
But it's temper that made everything worst,
God brought every girls & boys with different personalities and temper together,
But why?

我的体谅和谅解,我并没有要求什么,
只希望能够换来你的明白。
但却是一次又一次的受伤难过。
我想是我太宠还是你不在乎?
简单的言语,原来也可以把人伤得那么痛。
彻彻底底的被打败了。
我害怕被伤害,更害怕伤害别人,
所以说的每一句话都先很仔细,
我不打声骂人,尤其是对我很重要的人,
不想看见别人伤心难过得样子。
或许因为我听过自己心碎的声音。
我想是你变了还是我太计较?
他们把你当了一家人,你是否也把他们当一家人呢?
你长大了,是时候学会明白了 真的。

I'm so lost right now,
but I'm still strong, I must be strong,
It's just that my stolen heart is broken,
Would you mind to mend it for me?

I couldn't sleep, HELP!
you cross my mind at this hour, tell me what to do now.
I miss your hug so badly :(
NIGHTS..

No comments:

Post a Comment